Keresés ebben a blogban

2010. február 1., hétfő

puff...

Most már végképp nem tudom, hogy ki hány helyre jelentkezhet a korábban említett játékban... (PIF) Mindenki máshogy játsza, mindenki különböző számú helyre jelentkezik... (1,2,3) Háát én megmaradok 2 jelentkezésnél azt hiszem, ennyi helyről már kaptam visszajelzést. Nálam is 2 jelentkező van, szóval az én pifezésem ilyenre sikerült... (remélem így senki igazságérzetét nem sértem! mert bár előfordulhat, hogy akad még jelentkező, de nincs rá nagy esély, hogy valaki az augusztusi bejegyzésemre pl. áprilisban akad rá...)
Már csak az ajándékozás van hátra. :)
És most megígérem -elsősorban magamnak-, hogy többet nem jelentkezek ehhez hasonló "kétes" szabályú játékokra...
Változás... Nahát, mégis csak összejött a 3 emberke, akiket megajándékozhatok... :) Viszont az én jelentkezéseim leredukálódtak 1re...

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Szia! Na látod erre írtam, hogy sokan (főleg akik nem régen blogolnak) nem ismerik a szabályokat (egyébként tényleg nincs jól leírva). De nézd meg pl. ezeken a blogokon a szabályokat:
http://babragyongy.blogspot.com/2008/08/pif-pay-it-forward.html
http://bandreagyongy.blogspot.com/2008/10/pif-pay-it-forward.html
És még ezernyit tudnék belinkelni.
(Remélem senki nem haragszik meg a linkelésért, csak segíteni akarok tisztába tenni ezt.)

Norita írta...

Ne keseredj el! Mindenki 3 helyre jelentkezhet és 3 ajándékot kell készítenie. Sajnos vannak páran akik nem vették komolyan ezt a játékot, ezért a becsületes emberkéknek elment a kedvük az efféle játékoktól... pedig szerintem nagyon jó kis játék...talán a 365 nap kicsit sok, bár nehezen tudom elképzelni, hogy valaki elfelejtse az ígéreteit.


A stafétajáték kicsit átláthatóbb.

Gabella írta...

Nem értem a gondot! Bár majdnem mindegy is. Én egy helyen jelentkeztem, akkor közzétettem, és gondoltam, mivel az akkori egyetlen jelentkezőm felszívódott, én viszont kaptam ajándékot, újra kiírom, hátha érdekel valakit. 3 jelentkezőt vártam, egy van újra, úgyhogy neki küldök majd ajándékot, ha más nem jön...

Zöldgyöngy írta...

Lehet,hogy itt érthetőbb a dilemmám: http://zoldgyongy.blogspot.com/2010/01/mar-csak-1.html
Jelentkeztem volna nálad is, de nem tudom milyen szabályokat tartasz szem előtt.:)