Keresés ebben a blogban

2009. augusztus 3., hétfő

PIF játék

Évinél és Szegedi lánynál jelentkeztem 1. PIF játékomra!

Játékszabály:
Az az első három bloggal rendelkező emberke, aki kommentet hagy erre a bejegyzésre, 365 napon belül saját készítésű ajándékot kap tőlem, de csak akkor, ha
1.) meghirdeti saját blogjában ezt a játékot
2.) vár szintén 3 kommentet a saját blogjában tett játékhirdetésre - akiknek ő készít ajándékot
3.) feltünteti, hogy kiknél jelentkezett erre a játékra!Max. 3 ember lehet!Ha ezt elmulasztja, sajnos a játékban nem vehet részt!






Az ajándékok elkészüléséig pedig ígérem, még fűzések tömkelegét fogom gyakorolni -1 év nagy idő...-, hogy mindenki aki jelentkezik, valóban igényes ajándékot kapjon!!! :)

A jelentkezők:

1. Ena

2. Hermike (naná, hogy jelentkezhetsz! :))

3. Méri

2 megjegyzés:

Ena írta...

Szia! Jelentkeznék erre a játékra. az email címem: kingesz@citromail.hu

Hermike írta...

Szia:-)
Én lehetnék?
Tudod, én épp fordítva lettem tavaly:-(
nálam hárman jelentkeztek, de én csak kettőnál tudtam, épp bezárult kör:-)
Akkor lehetnék????
Szívesen lennék tulajdonoa valami iagzi Zerásnak:-)